
Želite povećati svjesnost i prisutnost vašeg branda? Razmišljate kako do novih klijenata? Sanjate o većem obujmu poslovanju i rastu vašeg biznisa? Sve je to moguće uz poslovnu mrežu LinkedIn!
Za vas organiziramo interaktivnu radionicu Povećajte poslovanje LinkedInom i do 250% koja će se održati u prostorijama Centra za poduzetništvo na adresi J.J. Strossmayera 341, 31 000 Osijek (poduzetnički inkubator BIOS, siva zgrada, 1. kat, konferencijska dvorana B) 27.10.2021. godine s početkom u 17:00 sati, a radionicu će održati Martina Raškaj, mag.oec., poslovna konzultantica s fokusom na CV i LinkedIn te vlasnica tvrtke Biztique. Za sve zainteresirane sudionike, koji nisu iz Osijeka omogućit ćemo prijenos uživo putem naših društvenih mreža Facebook i LinkedIn. Sudjelovanje na radionici je besplatno.
U nastavku dostavljamo sve prednosti LinkedIn mreže i razloge zbog kojih ova mreža izvrstan alat za unaprjeđenje poslovanja i razvoj brenda.
Što je LinkedIn i je li za vas?
LinkedIn je društvena mreža, komunikacijski kanal i platforma koja omogućuje da se predstavite svijetu s naglaskom na vašu poslovnu stranu. Vaš korisnički profil nalikuje CV-u (životopisu) jer se prije svega traže podatci o vašem radnom iskustvu, vještinama, stranim jezicima, projektima, volontiranju i slično.
Ako tražite posao, zaposlenike, studentsku praksu, volontiranje, poslovnog partnera, želite ostvariti suradnju, izgraditi svoj osobni brand ili pronaći nove klijente, onda je LinkedIn pravo mjesto za vas! Za početak je važno da kvalitetno ispunite svoj LinkedIn profil, a potom i da budete aktivni kako biste ostvarili zacrtani cilj.
Kako povećati obujam poslovanja koristeći LinkedIn?
Ako ste poduzetnik ili osoba koja želi povećati obujam poslovanja (tj. prodaju), nužno je da se povežete sa svojom ciljanom skupinom na LinkedInu i kreirate sadržaj koji će privući nove klijente. Razmislite o čemu voli čitati vaš idealan kupac, koje teme su mu zanimljive, kako mu možete pomoći da riješi svoj problem s vašom uslugom ili proizvodom.
Nakon što to definirate, počnite se povezivati s ljudima i na taj način graditi svoju zajednicu. Lajkajte, komentirajte i sudjelujte u raspravama na objavama koje se tiču vaše branše. Ono što će najviše motivirati potencijalne klijente da vam se i sami počnu javljati jest da im pružite vrijednost. Ta vrijednost može biti u obliku kratkih videa, gif-ova, slika, infografika, dokumenata, anketa, nagradnih natječaja, samog teksta i ostalo što najviše odgovara temi kojom se bavite. Napravite plan objava i jednostavno krenite!
Primjeri i rezultati povećanja obujam poslovanja na LinkedInu
Redovitim objavama na LinkedInu o temama životopisa, motivacijskog pisma i kako se istaknuti kao idealan kandidat za posao Martina je krenula prije više od 4 godine. NIje ni sanjala da će izgraditi osobni brand kao osoba kojoj se ljudi obraćaju s povjerenjem jer prate njezin sadržaj i odlične rezultate koje postižu njezini klijenti.
Danas joj više od 50% svih klijenata dolazi upravo s LinkedIna. Neki od njih su poduzetnici koji su odlučili pružiti priliku ovoj društvenoj mreži ne bi li se uvjerili u benefite i rezultate koje im može donijeti. Luka, jedan od njezinih prvih klijenata kojeg je savjetovala oko izrade LinkedIn profila i strategije sadržaja, je u prvih mjesec dana suradnje ostvario čak 7 novih suradnji s velikim hrvatskim firmama. Rezultati su premašili sva očekivanja. Toliko je bio zadovoljan i sretan da su napravili i studiju slučaja na njegovom primjeru: LinkedIn u poslovanju – Lukino iskustvo.
Nakon 5 mjeseci suradnje Luka ima ukupno preko 300 novih klijenata, više od 3.500 novih konekcija, više od pola milijuna pregleda objava, i ono možda najinteresantnije – promet mu se povećao za više od 250%!
Ono što je najvažnije za postići određene rezultate na LinkedInu jest da imate kvalitetno popunjen profil i dobro osmišljenu strategiju kako ćete djelovati na ovoj društvenoj mreži. Konstantnim prisustvom i aktivnostima i vi možete izgraditi i povećati prepoznatljivost vašeg branda, te se tržištu predstaviti kao stručnjak u vašem području poslovanja.
Ako vam se LinkedIn i mogućnosti koje pruža čine zanimljivim i korisnim prijavite se na radionicu putem ovog OBRASCA ZA PRIJAVU.