Predstavljanje Poziva na dostavu projektnog prijedloga „Internacionalizacija poslovanja MSP-a“

Ukoliko ste mikro, mali ili srednji poduzetnik ovaj članak mogao bi vas zanimati. Naime, njime predstavljamo jedan interesantan a trenutno otvoren natječaj. U okviru Europskog fonda za regionalni razvoj, Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., otvoren je poziv na dostavu projektnih prijedloga „Internacionalizacija poslovanja MSP-a“. Svrha ovog poziva je povećanje sposobnosti hrvatskog gospodarstva za sudjelovanje na globalnim tržištima te doprinos povećanju udjela MSP-ova u ukupnom izvozu roba i usluga poboljšanjem uvjeta za njihov rad u međunarodnom okruženju.

U skladu sa predstavljenom svrhom poziva, prihvatljive su sljedeće aktivnosti i izdaci:

  1. nastupi na međunarodnim sajmovima izvan RH koji imaju najmanje 10 % inozemnih izlagača ili 5 % inozemnih poslovnih posjetitelja i koji je isključivo upisan u baze www.expodatabase.com i/ili www.auma.de (npr. kotizacije za nastup na sajmu, najam izložbenog prostora, najam opreme, upis u katalog izlagača i sl.)
  2. prezentacije MSP-ova u okviru međunarodnog sajma izvan RH na kojem prijavitelj sudjeluje kao izlagač (npr. najam dvorane za prezentacije, tehničku opremu, prevoditeljske usluge i sl.)
  3. troškovi istraživanja inozemnog tržišta za plasman proizvoda na novo tržište izvan RH (npr. izrade analize tržišta, strategije izvoza, analize potencijalnih poslovnih partnera uz izrađene bonitete istih)
  4. izrada promotivnog materijala za nastup na međunarodnom sajmu izvan RH (npr. grafički dizajn, lektoriranje, prijevod, tisak i sl.)
  5. sudjelovanje na b2b poslovnim razgovorima i/ili susretima koji se održavaju u sklopu međunarodnih skupova/sajmova izvan RH (npr. troškovi kotizacije, putnog troška, smještaja i dnevnice)
  6. informiranje i vidljivost
  7. troškovi usluga vanjskog stručnjaka za vođenje projekta.

Neprihvatljivim troškovima smatraju se primjerice, nadoknadivi PDV, troškovi kupovine opreme, sitnog inventara, troškovi amortizacije, troškovi kupnje, zakupa i proizvodnje sajamske opreme i drugi.

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti pojedinom poduzetniku je 100.000,00 HRK dok je najviši iznos 1.000.000,00 HRK. Za srednja poduzeća moguće je sufinanciranje do maksimalno 65 % prihvatljivih troškova dok za mikro i mala poduzeća potpora seže čak i do 85 % prihvatljivih troškova.

Prijave se zaprimaju od 10. svibnja 2017. dok je krajnji rok za podnošenje projektnih prijedloga 31. prosinca 2017. godine.

Poziv na dostavu projektnih prijedloga u cijelosti možete pronaći i pogledati na sljedećoj poveznici: http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1386.

Za više informacija i/ili pomoć u prijavi projektnog prijedloga slobodno nas kontaktirajte putem e-maila: info@czposijek.hr ili besplatnog telefona 0800-345-345.

Ove stranice koriste tehnologiju internetskih 'kolačića', a kako bismo Vam ponudili bolje iskustvo. Više informacija o njima, kao i o detaljima iz domene privatnosti, možete saznati putem sljedeće poveznice